Obserwatorzy

niedziela, 14 listopada 2010

14 listopada

Bardzo ładna pogoda, która daje tak dużo możliwości. :)

Sesja zdjęciowa z Madzią i Edytka!
Dziękuję! 
:)


Przedstawiam Wam 3 stylizacje w roli głównej : długa, czarna spódnica.

Zestaw pierwszy : Edyta








Zestaw drugi : Magda







Prezentuj Czapkę! 




 Zestaw trzeci : Sylwia (ja)




 Opis:

Edyta: 
Spódnica - no name 
Bluzka - atmosphere
Kamizelka - cfiveJ ? :D
Opaska - h&m
Wisior - sh
Buty - kangur

Magda:
Spódnica - no name
Szalik futerko - no name
Komin - no name

Ja:
Bluzka - new look
Spódnica - no name
Torba - no name [znaleziona na strychu]
Opaska - h&m
Okulary - matrix
Buty - sh

Futrzane czapki - szafa babci
Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. rewelacyjne czapki, 1 i 3 zestaw świetny, aż nabrałam ochoty na taką spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zestawy świetne, ale pierwszy to hit!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i przepiękne dziewczyny. Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje są fantastyczne! Pierwszą bluzeczkę z dziką chęcią bym przygarnęła ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie zestawy pomysłowe, ale 3. zdecydowanie najlepszy! Mam wrażenie, że dobrze dopasowany do natury dziewczyny, wygląda jakby czuła się w nim doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie wyszły Wam stylizacje :) dodobają mi się!
    zapraszam do mnie
    http://m-kosar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń