Obserwatorzy

środa, 31 sierpnia 2011

Bieg pokoju 31.08

Dzisiaj nie mam dla Was stylizacji czy też jakichkolwiek inspiracji. Mam nadzieję, że Was nie rozczarowałam.


Dzisiejsza nowinka:
Jak co roku na wakacjach jest organizowany Czteroetapowy Bieg Pokoju.
Pamięci Dzieci Zamojszczyzny.

''Bieg składa się z czterech etapów, pokonywanych jeden etap dziennie, których łączny dystans wynosi 100 km. Na wynik końcowy biegu składa się łączny czas wszystkich etapów. Trasa posiada atest PZLA.

I ETAP - START godz. 14:00
Zamość - Zwierzyniec 35 km

II ETAP - START godz. 14:00
Zwierzyniec - Krasnobród 20 km
III ETAP - START godz. 14:00
Krasnobród - Zamość 30 km
IV ETAP - START godz. 12:00
Ulice miasta Zamościa 15 km''

 Już trzeci rok z rzedu wraz z moim sąsiadkami, zorganizowałyśmy prywatne stoisko dla uczestników biegu.
Posiadałyśmy wodę mineralną, herbatę, słodycze, cukier w kostce i cytryny.

Wszystko to dla nich, aby mogli ugasić pragnienie, itd. 
Również poprzez proste słowo ''POWODZENIA''  nakręcałyśmy ich do dalszej walki ze zmęczeniem, ponieważ mieli jeszcze do pokonania 16 km. 

Organizatorzy biegu zatrzymali się przy naszym stoisku i zasypali nas drobiazgami, jak i pochwałami. Zanim zdąrzyłam się zorientować co się dzieje, zobaczyłam przed sobą kamerę. Tak... chyba będę w telewizji.

Jak znajdę filmik na pewno umieszczę go na blogu. 
Tym czasem mam dla Was zdjęcia, zrobione w pośmiechu przez moją mamę. 

Miłego oglądania!
Tymczasem idę opłakiwać koniec wakacji ;P

POZDRAWIAM! 















1 komentarz: