Obserwatorzy

poniedziałek, 5 września 2011

Sylwia Grzeszczak & Liber

Mam dosłownie parę zdjęć z internetu z wczorajszego koncertu Sylwii Grzeszczak & Libera w Szczebrzeszynie. Oczywiście byłam i świetnie się bawiłam! Nigdy nie przypuszczałabym, że takie właśnie gwiazdy będą zjeżdżać w moje rodzinne strony. Niestety nie mam zdjęć stylizacji, ale myślę, że kiedyś ukaże się ona na blogu. :) 





Proszę linki :





A tym czasem:

''Jak widzicie nie siedzę bezczynnie i ciągle o coś walczę. Tym razem proszę o pomoc w kolejnym konkursie. Wystarczy wejść w podany po niżej link i polubić moje zdjęcie.
Proste?! Oczywiście, że tak! :))
Liczę po raz kolejny na Waszą pomoc, bo tylko dzięki Wam mogę rozwijać swoje skrzydła.
...
Dziękuję wszystkim, którzy poświęcą swoje 3 minuty! :))

Pozdrawiam! :)''
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz