Obserwatorzy

wtorek, 22 listopada 2011

22.11.11

Idealny wieczór na odpoczynek, ale niestety. Zbliża się koniec semestru w szkole i codziennie zmagam się z różnymi zaliczeniami. Godzinę temu wróciłam z aerobiku, więc teraz uczę się j.polskiego. Przy okazji zajadam gorące jabłuszka, popijając je czekolada z kawą oraz mlekiem! <3 Czego można chcieć więcej? Dzisiaj przedstawiam Wam, skromne zdjęcia, dzisiejszej stylizacji. 

Chciałabym się również pochwalić, że wygrałam konkurs pt. : '' Zostań nową ikoną mody''
Już niedługo w mojej szafie pojawi się jedna kreacja Violi Śpiechowich oraz przydatne książki, które na pewno pokaże na blogu. :)







Dress / Sukienka - TSEGA - sh ;   
Cape / Narzutka - New Look - sh;  
Belt / Pasek - Dorothy Perkins - sh


Ciągle walczę o książkę "SUKCES WEDŁUG TEEN VOGUE - PRAKTYCZNE PORADY TYCH KTÓRZY RZĄDZĄ ŚWIATEM MODY"''

Jeśli chcesz mi pomóc, musisz zalogować się na stronie sophisti.pl .
Następnie wejdź na http://sophisti.pl/competitions/entry/fashion/6317/  i oddać swój głos klikając na kciuki. Możesz wybrać ile punktów chcesz oddać (od 1 do 3 punktów).
 
 
 
 

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny dekolt ma ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz swietna figure i twarz :>
    a ta książka będzie niedługo w moim posiadaniu,zamówiłam,jest swietna :3

    http://paranoidmarket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna sukienka! Idealna całość! :)

    OdpowiedzUsuń