Obserwatorzy

sobota, 3 marca 2012

Biżuteria.

Witam serdecznie!
Jak ja uwielbiam sobotnie wieczory! Odpoczywam wtedy po całym dniu pracy ze świadomością, że moje plany na dziś, zrealizowałam i z czystym sumieniem mogę wygodnie, rozsiąść się na łóżku…
W tle lecą piosenki z mojej ulubionej płyty (Sensation), która wypełnia mój pokój świeżą i spokojną energią! Kocham ten stan! Nic mnie nie obchodzi, nic nie goni tylko relaksować się i czerpać najwięcej przyjemności. Mam nadzieję, że rozumiecie mnie ;)
Mam nadzieję, że jutro uda się zrealizować sesję zdjęciową z Pauliną. Będę miała dla Was nowe stylizacje z czego bardzo się cieszę! Z czasem będę zamieszczała posty z ubraniami. Taką jak w ostatniej notce. Z czasem myślę, że bardziej będę je urozmaicać lepszymi zdjęciami, tekstami, a może Będę je uzupełniać dodatkowymi zdjęciami z seci czy tez różnych magazynów. Co Wy na to ?

A teraz mała prezentacja, mojego ‘’sejfu’’ z biżuterią. Nie jest tego wiele, ale strzeże ich jak oka w głowie! Uważam, że biżuterii, nigdy nie za wiele tak jak hymmm.. butów! Chodź zdecydowanie musi być to coś, aby zabrała je ze sobą, dlatego nie mam ich aż tak dużo.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz