Obserwatorzy

środa, 22 sierpnia 2012

Zamość! Lato z Radiem!

W Zamościu odbył się koncert pt. ''Lato z Radiem', na którym miałam przyjemność być. Niestety byłam tylko na koncercie Patrycji Markowskiej, ale i tak uważam, że zabawa była świetna! Jestem przekonana, że wszyscy dobrze się bawili. Organizatorzy przygotowali między koncertami, mnóstwo atrakcji! Gwiazdą wieczoru była Maryla Rodowicz, która pokazała świetny koncert. Na pożegnanie był pokaz sztucznych ogni. Szczerze, nigdy nie widziałam tylu ludzi w jednym miejscu... wróć takiego tłumu na znacznej części miasta. Zachęcam do obejrzenia zdjęć z galerii miasta.  >klik<

Zaraz po udanym koncercie Patrycji M. wraz z koleżanka udałyśmy się do restauracji Bohema, aby  podsumować udany wieczór. Tuż po godzinie zorientowałyśmy się, że siedzimy koło Patrycji wraz z zespołem. Korzystając z okazji poprosiłyśmy o zdjęcie :) Czasem miło mieć takie szczęście. Zdjęcia nie udostępniam, ponieważ obiecałam, że nie upublicznię.






 

  





Photo by Karolina


Koszula - Reserved
Spodnie - Targ
Buty - Stary Kangur Zmc
Torba - Sh
Naszyjnik - Sh


.U.


5 komentarzy:

  1. Świetny zestaw!
    Pozdrawiam i zapraszam dreamyeyes-agniech.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie letnie koncerty, sama w zeszłym roku byłam na Lecie z radiem:)
    Świetna masz koszulę!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  3. Troche słabo ci to wyszło...
    Nie przekonuje mnie jakoś zestawienie eleganckiej koszuli z taką torbą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. great blog, and I love outfit with the ling maxi skirt it just looks great !!!
    maybe you would like to follow each other? please let me know or just follow me and I follow you back :)
    http://emnfashionandphotography.blogspot.co.uk/
    XXX EMN :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebanalnie:)

    Martyna

    PS: Trochę się u nas zmieniło. Od teraz można odwiedzić dwa blogi:

    lifestylowo-modowy:
    ladiesteaparty.blogspot.com

    oraz kulturalny:
    ladiescoffeeparty.blogspot.com

    Zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń